I love quilts, especially antique quilts, either applique or pieced,
and I want to share my journeys in quilting !

But, my "Threads and Treasures" sometimes include embroidery, painting, or spinning wool
and weaving
.

It is great that you are visiting, and I hope you feel at home here.
I would love it if you left a comment.

My website is www.janequilter.uk




Wednesday 22 December 2010

Happy Christmas

I wish you all a wonderful Christmas. This little robin was photographed by my husband, and I modified him......   Don't you love the way he is posing, with one foot higher than the other?                             

9 comments:

Hennie said...

Hallo Jane ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen, wat een mooi kerstkaart ! ! !
Groetjes Hennie.

Margreet said...

Jullie ook hele fijne kerstdagen hoor!! Prachtige kerstkaart, ik ben gek op roodborstjes. Bij ons in de tuin zit er ook één. Groetjes vanuit een wit Zeeland, Margreet

Else said...

Hallo Jane, leuk dat je een berichtje bij mij achter liet. Jij ook hele fijne feestdagen! Lief het roodborstje, groetjes Else

Sylvia said...

Hallo Jane, Ik zag dat je je als volger op mijn blog hebt opgegeven, zo kom ik hier terecht. Dank daar voor.
Ik vind jouw blog erg leuk en de foto's van de besneeuwde heuvels zorgen ervoor dat ik toch wel een beetje heimwee naar m'n Franse heuvels heb!Hele fijne feestdagen en ik kom regelmatig een kijkje nemen.Groetjes Sylvia A.

Dear Jo said...

Hoi Jane,
Wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog. Ik kon het niet laten om ook even een kijkje bij jou te nemen en ik vind je blog hartstikke leuk!!! Wij zijn hier ook gek op vogeltjes en onze favoriet is toch ook echt de Roodborst.
Jij hebt ook een prachtige Dear Jane gemaakt, zeg. Nu het einde nadert (er zitten al twee randen aan en de andere twee liggen klaar) krijg ik het gevoel dat ik mijn meesterproef bijna heb afgelegd. Klinkt dat bekend?
Heel fijne feestdagen in het prachtige Wales.
Groetjes, Jolanda

Unknown said...

Wat een stoer roodborstje,
fijne kerstdagen
groetjes Berbel

Lee Prairie Designs said...

Merry Christmas to you and your family. Carolyn

Guusje, said...

Wat een prachtige foto en jullie ok fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2011.

Anonymous said...

I just adore your little guy. Hugs to you and yours for a wonderful holiday season.

Cheers,
Bobbie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...